Reading Rush TBR + recommendations

júla 21, 2019

Ahojky!

Neviem, nakoľko sledujete zahraničný booktube, ale jeden z najväčších readathonov, ktorý sa usporiadava, sa nazýva booktubeathon, ktorý sa tento rok premenoval na reading rush. Tento readathon usporiadavajú bootuberky Ariel Bissett a Raeleen Lemay, koná sa od 22. do 28. júla a viac o ňom nájdete na stránke https://thereadingrush.com.
Tento rok som sa ho rozhodla zúčastniť aj ja a tak v tomto článku nájdete môj zoznam môjho TBR . Keďže niektoré tie úlohy boli náročnejšie hľadala som inšpiráciu aj u booktuberov a ak ani vy ešte neviete čo čítať hodím vám sem svoje obľúbené videa, ktoré vás inšpirujú alebo vám aspoň uľahčia výber (Ariel Bissett a Raeleen Lemay; BooksandLala; Hailey in Bookland).
BTW nenechajte sa pomýliť, knihu na fotke neplánujem čítať, ale jej názov vystihuje moju motiváciu pre tento readathon.

1/ Read a book with purple on the cover
1/ Prečítaj knihu, ktorá má na obálke fialovú
Táto challenge nebola pre mňa tak jednoduchá ako by sa mohla zdať, keďže momentálne nemám pri sebe žiadnu knihu s fialovou obálkou a chcela som do readathonu zakomponovať knihy, ktoré už dlho plánujem prečítať. Nakoniec som skončila s dvoma možnosťami a to:
1. Veľké kúzlo - Elizabeth Gilbert (toto by bol reread)
2.Havraní kráľ - Maggie Stiefvater (má máličko fialovej na obálke!!!)

2/ Read a book in the same spot the entire time
2/ Čítaj knihu na tom istom mieste po celý čas
Tým miestom asi bude môj gauč ale ak by bolo pekne možno zabehnem aj do parku, každopádne na túto challenge som si tiež zvolila viac možností, aby som si mohla vybrať knihu podľa aktuálnej nálady a špeciálne som si vyberala čo najkratšie knižky aby som mala istotu, že to zvládnem prečítať na jednom mieste.
1. Percy Jackson and the Singer of Apollo - Rick Riordan
2. Percy Jackson - The Demigod Files - Rick Riordan
 

3/ Read a book you meant to read last year
3/ Prečítaj knihu, ktorú si si plánoval prečítať minulý rok
Tuto zvolím knihu, ktorú plánujem znovu prečítať odkedy som si zohnala jej pokračovanie minulý rok na svete knihy a teda konečne by som mohla potom uzavrieť túto série. Teoreticky by som mohla začať len pokračovaním ale už si vôbec nepamätám o čom to bolo takže si to radšej celé prečítam odznova.
1. Inkarceron - Catherine Fisherová
 

4/ Read an author’s first book
4/ Prečítaj si autorovu prvú knihu
Najlepšie na tomto challengi je, že som si predchvíľou uvedomila, že vlastne Muffin a čaj je prvotina a ja túto knižu potrebujem súrne prečítať a vrátiť ju Bailey.
1. Muffin a čaj - Theo Addair

5/ Read a book with a non-human main character
5/ Prečítaj knihu s neľudskou hlavnou postavou
Najväčší struggle celého readathonu pre mňa a preto som sa nakoniec rozhodla prečítať si Arielino odporúčanie:
1. Animal Farm - George Orwell
 

6/ Pick a book that has five or more words in the title
6/ Vyber si knihu, ktorá má päť a viac slov v názve
Niečo čo chcem už dlho prečítať a každý to ospevuje takže dúfam, že sa mi to bude tiež páčiť:

1. The Gentleman´s Guide to Vice and Virtue - Mackenzi Lee

 

7/ Read and watch a book to movie adaptation
7/ Prečítaj a pozri si knihu a jej filmovú(seriálovú) adaptáciu
Mojím hlavným výberom je buchtľa od Kinga To, ktorá myslím, že vyšla minulý rok aj vo filmovej verzii avšak, keďže toto je viac ako ambiciózna kniha na prečítanie nechávam si zadné dvierka mojou druhou možnosťou.

1. To - Stephen King
2. Anna zo Zeleného domu - Lucy Maud Montgomeryová

Dúfam, že sa mi podarí splniť aj bonusovú challenge a prečítať aspoň 7 kníh, keďže som súťaživá osoba, avšak počas celého priebehu readathonu pracujem takže uvidíme koľko kníh stihnem pokoriť vo zvyšných hodinách medzi spánkom a prácou :)
O tom ako sa mi darí vás budem informovať v instastories, tam bude všetko info o tom čo práve čítam a ako sa mi to páči. Ak sa plánujete zapojiť tiež napíšte mi do komentára, najmä ak plánujete aj pridávať na instagram, aby som sa mohla motivovať vašou aktivitou :D
Toť asi všetko odo mňa, zatiaľ sa majte krásne :)

You Might Also Like

0 comments